onsdag, april 30, 2008

Jeg er høj!!




Hvis garn er et narkotikum så er jeg høj, mega høj lige nu. Min pakke er kommet og nu har jeg gramset og læst, følt og kigget, gramset lidt igen og jeg kan næsten ikke vente til at skulle igang.


Jeg er så glad for mit seneste garnkøb, da jeg næsten svæver og er slet ikke jordnær, burde pakke og lave mad, men nej, jeg skal lige dele dette med jer. Uhmmm hvor jeg bare skal NYDE MIT STRIKKETØJ DE NÆSTE MANGE DAGE! Perfekt med nogle fridage. Mums mums og atter mums. Jeg har vildt meget lyst til at strikke begge modeller lige her og nu, men selvfølgelig bliver det Lido først og jeg er blevet endnu mere glad for modellen når jeg nu har set billede rigtigt. Det er så mange fine detaljer som jeg syntes det var svært at se ellers.

8 kommentarer:

Tineke sagde ...

Nøøj, jeg sidder her og bliver helt tændt på at købe en Lido også! Bare så flot den er...

Laila: sagde ...

Den Tweedie der...uha..den ville jeg gerne have..
Lido'en er nu ogsä flot, men Tweedie..

En lidt misundelig
Laila

Merete sagde ...

Orv, hvor lækkert garn. Tweedien står også på min ønskeseddel.

Mette G. sagde ...

Tillykke med det. Uha som jeg kender den følelse. Jeg har lige modtaget Harmony i dag og er helt vild efter at komme i gang, men jeg SKAL have lidt lavet færdigt først.

Merete sagde ...

Hej Dorthe

Kan godt føe med dit. Det er lækkert med nyt garn. Jeg er også vild med Lido.

Merete

Anonym sagde ...

Jeps skønne indkøb... Garn feder ikke, men man bliver afhængig.

Frida sagde ...

Oj hvor ser det spennende ud. Glæder mig at se det færdigt :D

Anonym sagde ...

Holdt så meget af den, sov med den om natten...
har du haft dem liggende i nærheden så du kunne se det som det første når du slog øjnene op.. åh der er ikke noget som sådan nogle nye kit der bare står og venter. Og hvor er den nye Lido dog flot - og Tweedie bliver en der hænger på dig altid...
Misundelige hilsner fra Ærø