torsdag, april 17, 2008

snøfte, hovedpine og kvalme

Ja, sådan er min krop i øjeblikket, igår måtte jeg gå hjem fra arbejde efter blot 1 ½ time, det gik slet ikke, jeg bare sov det meste af døgnet væk, nu er min bededagsferie startet og jeg er "oppegående", men der skal ikke ske ret meget førend jeg skal have en lur og en kop varm the.

I den næste tid vil mine indlæg være billedløse da jeg har ødelagt mit Ixus. Det har fået et tryk 16 nede i tasken, og nu er linsen ikke længere mobil, trods mange forsøg. Så jeg gemme mine oplevelser i næste dage på nethinden og så må bloggen undvære andet end tanker.

Jeg vil være frisk til i morgen hvor jeg skal til strik-in i Fuglebjerg, hvilket jeg glæder mig til, jeg vil gerne igang med at strikke af lyst igen, den seneste tid har jeg enten ikke strikket eller også har det kedet mig. Så det at møde andre strikkende kvinder plejer at hjælpe.

1 kommentar:

Tineke sagde ...

God, god bedring, håber du får en god bededagsferie / strik-in...

Kh. Tineke