onsdag, april 02, 2008

bare lige hvad jeg nåede

Her er så det stykke strik jeg begyndte på i strikkecafeen, igår. 1. ngl er strikket op for rygdelen til trøjen som jeg skrev om i forrige indlæg. det rækker da langt det nøgle.
Garnet er Mille colori fra Lang yarns.


Farverne skifter flot og garnet er lækkert blødt. jeg er en anelse overrasket over selve farverne, som er meget flotte men normalt slet ikke mine, da jeg ikke er gode venner med grøn. Nu er jeg så heldig at garnet er en gave fra en kær veninde, så trøjen bliver en jeg elsker og vil bruge 100%


Og nogle gange skal man jo prøve noget nyt eller anderledes.

3 kommentarer:

Anja sagde ...

WOW det ser lækkert ud det garn.
Kan jeg godt forstå du er glad for.

Glæder mig til at se trøjen færdig.

Laila: sagde ...

jaaa, der kan du bare se.... Men det med grønt. Det viste jeg altsä slet ikke!

Anonym sagde ...

Hvor ser det lækkert ud :-)
Det er da en del der bliver produceret på i sådan en strikkecafé - måske skulle man prøve det :-)
Stine