lørdag, april 26, 2008

muslingblusen næsten færdig



Ja, så er der endelig noget strikkerelateret. nu er min muslingblusen af Jytte Slente næsten færdig, jeg mangler det ene ærme og at hæftet ende. Denne model har faktisk ikke nogen montering uden over at hæfte ender. Jeg prøvede i starte nat strikkehæften, men jeg syntes ikke det blev pænt med dette garn. Det fungerer bedst for mig med uldgarn, men pyt der er måske max 10 ender der skal hæftes, så det er jo ingenting.




Og så lige et billede af charmetrolden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor bliver den bare flot - og den ser super lækker ud :-)

Venlig hilsen
Stine

Anonym sagde ...

Nøj hvor er den blevet flot Dorthe.
Ja en carmetrold det er hun da, den lille Julie.
KH Lise

Helle : sagde ...

Hvor er det en sød bluse, jeg har forsøgt at finde ud af hvilken bog den er i men kan ikke finde den. Vil du være sød at fortælle hvor man kan købe mønsteret eller kit. God Pinse til dig og din familie.
Venlig hilsen
Helle Hansen
hellehansen@tuknet.dk