tirsdag, april 01, 2008

Endelig kom den bog!




Da Laila var her i februar fik jeg noget lækkert garn som jeg straks vidste skulle bruges til en Scoop Neck Cardigan af debbie Bliss for Noro. Ledte med lys og lygte overalt efter en udgaven af bogen. udsolgt alle vegne. Har været skrevet op via biblioteket og havde fået oplyst jeg skulle regne med 3-4 mdrs ventetid, men igår kom mailen. og nu er den hentet, så jeg skal lave strikkeprøve i aften i strikkecafeen.




Et enkelt billede af mine skurevogne, måske der også kommer et at den indvendigt en dag. de er meget pænere indenfor, heldigvis!!!!




Da Julie og jeg var inde til byen mødte vi lige en kamel, lavet af noget skumgummi-fleece agtigt. Og som Julie sagde det er ikke hverdag man møder en kamel i Danmark.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Den Scoop neck cardigan er altså også flot! Hvor dejligt at du nu eeeendelig har fået bogen, så kan du komme i gang.

Kh. Tineke

Anonym sagde ...

mums for dælen hvor ser den lækker ud den Noro ting.... og dine skurvogne er ikke så slemme - det er set meget værre. Knus fra Ærø