fredag, april 25, 2008

Her sker absolut intet!

Jamen, hvorfor så et indlæg. Godt spørgsmål men jeg synes jeg trængte til at skrive.

Det har været en mærkelig tid på mange måder. Jeg har haft rigtig mange forhandlinger og spekulationer via mit arbejde, med vandskade, forhandlinger, tilbygning, samarbejde osv. Det har fyldt rigtig meget de seneste 6 mdr og nu er rigtig meget af det slut. Slut da en part har sagt fra, mærkeligt men trods skuffelse over de brudte forhandlinger så giver afklaringen klarsyn. Nu vil jeg igen kunne fokusere på det gode liv jeg har og så jeg måske ikke helt har værdsat helt så meget i den periode. Det føles lidt som om jeg er blevet givet fri og det er meget mærkeligt.

Nogel vil forstå denne tekst , andre giver det ikke meening, så spring over , nyd vejret familien og gerne lidt strikketøj.

Det vil jeg nemlig, denne weekend skal bruges til hygge, oprydning, rengøring og strikketøj. Og det er meget underligt, men jeg glæder mig. Der har været så meget, der har forstyrret mig uden at jeg egentlig mærkede det rigtigt, men nu skal jeg ordne min egen lille verden og nyde min familie.
Rigtig god weekend til jer alle. Jeg vender sikkert snart tilbage med lidt billeder, jeg skal jo lege med mit nye kamera!

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Se, det er dejlig læsning. Nyd weekenden rigtig godt, nyd endda rengøringen (altså, Dorthe!).

Mange kram, Tineke

Laila: sagde ...

Jeg ve' at det er ting du har brugt rigtigt mange kræfter pä at fä op at stä, og det er ærgerligt at det ikke kommer til at køre...
Men det er godt at der nu endeligt er kommet et afklaring, sä du kan komme videre.

Et kæmpe kram herfra

Laila