lørdag, april 12, 2008

sommerhus-strik

Da Julie var taget med mine forældre i sommerhuset i går mens jeg var på messe for Tandlæger og medarbejdere i Bella Centret, så måtte jeg jo tage derop og det nyder jeg jo altid, så det er bare dejligt. Jeg var med Tina og Gry ude på kursus om konflikthåndtering og senere på dagen et om arbejdsliv- privatliv og fritidsliv, begge kurser var et mix af godt og skidt, men indimellem fik vi set på tandlægeudstyr, materialer og møbler. En god dag som bare gik alt for stærkt, trods vi var der kl 8.45 og først kørte igen kl 18.00





Jeg har fået en dims til den bærbare så nu kan jeg komme på nettet i sommerhuset, det har egentlig aldrig været meningen, men jeg fik modemmet forærende af en sælger mod 6 mdrs binding, så det er jo lidt sjovt alligevel.



Med hensyn til strik så er jeg lige startet på muslingeblusen, nået cirka 10 runder, så det er ikke værd at vise frem, men jeg har fundet et billede af modellen på http://www.danskpelsuld.dk/.

Garnet er arwette extra fino merino og merci i en denim-farve.

Heroppe i Ordrup skinner solen fra en skyfri himmel, det er dejligt lunt, let blæst og masser af fuglefløjt, jeg vil lige prøve en stol og en dyne i en læ-krog incl strikketøj.

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Herligt....sådan i sommerhus.

Glæder mig også til at komme igang med muslingen, den ér jo flot.
God weekend, hils familien!

Krammer, Tineke

Anonym sagde ...

Super flot bluse, hvor købte du mønsteret henne?

Kate sagde ...

Hov... hvem har flyttet januarmessen til april, he he.
Jeg er "gammel" klinikassistent og har været i Bellacentret til messe, altid de første dage i januar.

Tak for denne erindring, den var gemt men ikke glemt...

Mange hilsner
Kate