fredag, april 04, 2008

nu er alt det mystiske klaret

Jeg ved at jeg har for meget i hovedet når jeg mister strikketøj, forlagt nøgle til skurevognen, glemt min pung derhjemme. sådan en dag har jeg haft idag, masser af patienter og fuld fart frem, samtidig med snak med håndværkere og indretningskonsulent. Så nu er jeg kommet hjem og slappet lidt af, mine forældre er her da børnehaven har haft lukkedag i dag. Dejligt at de er her og kan lytte lidt til mine oplevelser.

Min far havde fundet det forliste strikketøj, nøglen sad i mit nøglebundt!!!!! og pungen lå i en anden taske. Så nu er alt som det plejer, tror jeg.

Vandskaden i huset er nu gået ind i udtørringsfasen og det ser ud til at den bliver kortere end forventet. Da gulvene er brækket op og alt båret ud af huset, så er en del af fugten jo kommet ud den vej. I næsten uge skal vandrør og kloakker så efterses samt der skal bores ned til under fundament for at sikre at der ikke er sket en udvaskning af undergrunden. Så det er stadig spændende, men lige nu tegner det lidt lysere.

Jeg er ved at lave stegt flæsk med kartofler og persillesovs til ære for min far, han har nemlig passet Julie og hendes veninde Mai alene i nogle timer uden protester.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, hvor jeg kender det der med at forlægge sine ting: forleden fandt Johnny en pakke smør ovenpå bøgerne i bogreolen :-)
Stegt flæsk med persillesovs lyder himmelsk, din far er en heldig mand!

God weekend,
Julie

Rimkogeren sagde ...

Når det er en af den slags dage,
hvor alt giver grund til jammeklage,
er det bedst kun lige at lufte sin tryne
over kanten af den trygge dyne!