søndag, maj 11, 2008

Zig Zag af Marianne Isager





Ja, så er den dejlige top blevet færdig. der er 1 fejl midt på forstykket men jeg har først lige opdaget den og jeg har valgt at leve med den.

Det sidder rigtig flot og da jeg tidligere har haft en tilsvarende så ved jeg at jeg kommer til at bruge den meget.

Garnet: 128 g cottonlin fra Klippan og 104 g silke fra Netto, ialt 232 g, pris 40 kr, max. Det er en god kombination og følelse er perfekt.


Sådan en sommer morgen hvor jeg lige skal ud i haven og nyde syrenerne er er begyndt og blomstre og hvor jeg har mindst 200 kvm med syrener en raps mark uden for stuevinduet og fuglefløjt så er det som at være i paradis.

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Dorthe
Sikke nogen dejlige billeder. JEg elsker også syrene. Har selv dværg-syrener og det er lidt bagefter. De står kun i knop. Så jeg har noget at glæde mig til.
Blusen ser også fin ud.

God pinse

Merete

Laila: sagde ...

Ja, det er en rigtig god bluse. Synd at du fik forvasket din den gamle, og sä var det endda det garn du fik til Mors dag sidste är.

Ha' en rigtig god pinse og nyd hinanden.

Laila

Laila: sagde ...

Glemte at skrive at jeg elsker Syrener og vi har lige været pä en cykeltur som bragte mig fordi utallige syrenbuske i fuldt flor.

Laila