tirsdag, maj 27, 2008

så meget at fortælle

Værtinden Lene for bordenden

Det er lige for jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde og jeg ved ihvertfald at jeg slet ikke når at ende her til morgen, for det har været en fantastisk og oplevelsesrig forlænget weekend. Nu er det tirsdag morgen og arbejdet venter lige om lidt. Familien sover stadig, alle er trætte og fyldte efter alle begivenhederne.

Dorte H og Henriette


Lørdag var jeg til Strik-in hos Lene i Rungsted, og selvom der er skrevet rundt omkring så skal jeg ihvertfald også lige bidrage med lidt. For det var den skønneste solskinsdag og Lene havde arrangeret en super strik-in, alt for meget lækkert til ganen og der var god stemming og dejlige strikkende qvinder overalt. Tusinde tak Lene!
Tina og Lene-Sophie

Birthe K


Efter at havde siddet over 3 timer lige med fronten mod solen så var mine arme flotte rødbrune og ligeså halsen. Resten af kroppen har nu en lysere farve og jeg kan tydelig se hvilken top der var på den dag, det trods at jeg prøvede søndag at udligne farveforskellen.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Dorthe

Tusind tak for i lørdags. Jeg tænkte godt på jer, der havde siddet direkte i solen, om aften. Dejligt at hører at du ikke er blevet skoldet.

Merete

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Sikke et par "yndige" billeder, du har fået taget af mig ;o)). Manden min kiggede bare på dem og konstaterede tørt: "Nå, nu kan vi kende dig igen".

KH Tina