onsdag, februar 18, 2009

Diverse strikkearrangementer

I de kommende 2 uger skal jeg have ekstra gode oplevelser vedr. strik.

På søndag skal jeg til strik-in hos DorteB, det er altid hyggeligt og da Dorte altid er glad og smilende så ved jeg at en søndag eftermiddag i hendes og andres selskab er super dejligt.

På tirsdag bytter jeg strikkecafeen ude med foredrag i Købenahvn med Hanne Falkenberg- det forventer jeg mig rigtig megt af.

Og d . 4. marts kommer Vivian Høxbro til Frederiksværk og holder foredrag, så jeg håber og beder til at den lovede billet er i huse, så jeg kan komme med.

Det er jo lige før det er altt for meget guf på kort tid. Uhhh, dagene kan næsten ikke gå hurtigt nok.

5 kommentarer:

Rie Nielsen sagde ...

Hej Dorthe.
Billetterne er i hus imorgen, jeg skal ned og hente dem imorgen, så bare rolig:-)

Rie

Lona sagde ...

Hej Dorthe,
ja og vi ses på søndag hos Dorte B. Det bliver bare hyggeligt!!
Lona

Anonym sagde ...

hvor pudsigt vi skal næsten gå i hinandens fodspor
25-2 snupper jeg foredraget med Hanne Falkenberg.
1-3 skal jeg på strikkekursus hos Vivian Høxbro..
Dog skal jeg ikke til strik-in :-)

Tris sagde ...

Ved du om der er flere billetter til Vivian Høxbro d 4/3??? Og hvor kan man i givet fald få fat i dem?
/Tris

Dorthe sagde ...

Hej Tris
jeg har skrevet til dig på ravelry ang vivian høxbro på frederiksværk bibliotek