søndag, februar 08, 2009

strikke-kaos

i meget lang tid har jeg egentlig været rimelig strikke-monogam, men lige i øjeblikket er jeg fuldstændig kaotisk i projekter, det tænkes på nye ting, købes garn og findes garn fra lageret, det ledes efter opskrifter og surfes på nettet i tide og utide, men der bliver ikke rigtig strikket som der plejer. Normalt strikker jeg et par timer om aftenen, men nu starter jeg med strikketøjet og efter lidt tid så lægger jeg det til side og falder i søvn istedet. Om det er fordi er jeg er træt eller om det strikketøjet der trætter ved jeg ikke.
Ihvertfald er jeg begyndt at føle mig fuld af mere energi så mon ikke der kommer lidt struktur igen. Jeg ved ihvertfald at når jeg har mange projekter igang så sker der lige som ikke noget på nogen af dem. Måske jeg skal gå tilbage til en af mine oprindelige regler, max 3 projekter af gangen.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Jeps, en kanon regel!

Max tre ting i gang, og jeg skal være længere end halvvejs pä det projekt jeg startede sidst, för jeg mä starte noget nyt.

Go' uge, søde.