fredag, februar 06, 2009

I går morges havde kong vinter været forbi og det var smukt, billederne er taget mens lyset endnu ikke var kommet rigtig igang og derfor var det helt blåt udenfor.



Mit skyggesjal har ligget stille i en uges tid. da jeg onsdag tog det frem og strikkede lystigt derud, glemte jeg alt om skyggestrik og endte aftenen med at pille det hele op igen. Men i går aftes huskede jeg det rigtigt og er nu kun 12 cm fra midten. Det går da fremad langsomt men sikkert.

Ugleblusen er jeg færdig med kroppen og lige begyndt på 1. ærme. Jeg er næsten sikker på at den bliver for lille og derfor ligger den lige i tænkeboks om jeg skal pille op eller strikke færdig og glæde en anden.


Igår kom også det brev som vi har vente på nemlig Julie endelig indmeldelse i SFO, hun skal starte 1. maj og vi glæder os alle sammen, spændte og forventningsfulde.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nydelig lys i bildene dine!

xoxo

Pernille sagde ...

Sikke nogle smukke billeder, ham Kon Vinter kan sandelig noget! Fint sjal og tillykke med pladsen til Julie. :o) Ha' en rigtig god weekend.