onsdag, februar 18, 2009

med bonus!

jeg bestilte opskriften på Tøffelcape forleden hos Wilferts.dk og opdagede slet ikke at man kun kunne købe den med garn. Nå, tænkte jeg så i går, da jeg var inde og kigge igen på hjemmesiden. Jeg overlever.
Men idag i posten var der en kuvert fra Wilferts. Og så var det slet ikke den opskrift jeg havde bestilt men Louise's Longcardigan. En kort opringning til Britta Wilfert og hun vidste næsten med det samme at der var sket en fejl. Nu skulle tøffelcape så snart komme pr mail og LL kan jeg bare beholde som en bonus. Hold da op det er da virkelig service. Så næste gang jeg er i nærhedenaf Gl. Kongevej skal jeg lige forbi og sige pænt tak.

og nu har jeg så mulighed for også at strikke den model.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Det kalder jeg service :-)

Unknown sagde ...

Du ble sikkert veldig glad, men det er jo god butikk og gi flottservice :-)