søndag, februar 08, 2009

Nu gør wii det også

Jeg har foræret mig selv en WII, og jeg kan godt forstå alle dem der ved juletid fortalte om de mange timer de fik spillet og lavet sjov i familien. Igår fik vi den hjem og inden Julies sengetid havde vi spillet i over 4 timer.



til min kommende fødselsdag har jeg ønsket mig WII Fit og sports island, begge dele tror jeg med stor sikkerhed kommer på morgenbordet. Så nu skal jeg til at komme i bedre form eller på nuværende kageformstidspunkt.



Der kom også en pakke med posten igår, men jeg må ikke åbne den førend på dagen. ØVVVVV, jeg er ikke god til at vente, men jeg gør det.

6 kommentarer:

Nette sagde ...

Ja, vi har også overvejet en. Har hørt, det skulle være både sjovt og sundt, og DET er en sjælden kombination, når man ellers ikke interesserer sig spor for sport. :-)

Håber du klarer dig igennem, uden at åbne gaven før tid. Kender godt fornemmelsen..huh.

Karin Grøn sagde ...

Altså det lyder spændende med den- kaldte du den WII ( hvad i alverden står nu den forkortelse for?) Jeg er ved at drukne i forkortelse med en søn og en svigersøn på universitetet i Aalborg, kan samtalen i løbet af meget kort tid blive det rene volapyk for udenforstående.
Det var da en dejlig gave. Jeg har prøvet et eller andet som knægten lånte med hjem i julen med noget sang og noget med noget boksning og bowling, men jeg ved ikke om det var en WII- men jeg TÆSKEDE dem allesammen i noget Sing along. HAAAA. Det var bare sjovt.

Anonym sagde ...

En wii er ikke til at undvære når den først er kommet inden for døren. Vi elsker vores og min mand som var meget skepisk har overgivet sig :-D Den er sjov uanset om man spiller alene eller sammen med andre. Vi har af og til venner på besøg med børn på alder med vores egen, så først spiller ungerne og efter de er puttet er der tid til en enkelt og voksentid med wii'en, det er sjovt :-D

Laila: sagde ...

Näää, har du snart fødselsdag?

Det har du da ikke talt alt for højt om! ;o)

Lisbeth sagde ...

Vi fik også en wii igår. Der går alt for meget god strikketid med sådan en.. :-)

Anonym sagde ...

Jeg har også kigget langt efter sådan en... jeg kunne dog godt tænke mig at prøve en inden jeg køber noget, men spændende og sjovt ser det ud :-)