torsdag, juli 26, 2007

1 dag tilbage

Ja i morgen så starter 4 ugers ferie. Jeg og mine kolleger glæder sig. Vi kommer til at savne hinanden men ikke arbejdet det næste stykke tid.


Hvad skal der så med af stikketøj:

der tænkes og strikkes strikkeprøver. Der er ved at tegne sig et billede af en HF( nok en mermaid), en bluse fra knitting Nature, garn til et sjal fra victorian lace today, garn til japansk rib. Så må det vist også være nok. Men det er jo kedeligt at løbe tør. og så selvfølgelig det igangværende cashmere tørklæde.

Mystery stole bliver hjemme da jeg ikke kan hente clues fra sommerhuset. Lidt mærkeligt at jeg så kommer bagud med at få mønstret hjem men pyt.


Jeg har for lang tid siden lovet min mor at strikke et tørklæde til hendes vinterhat, og jeg tror nok at garn til det projekt ikke er indenfor mit slanketab. Det synes jeg er lidt un-fair. Men hun har ikke bestemt sig for hvad projektet skal være. Et sjal, en stola eller halstørklæde, forløbig skal det bare ikke være for tykt. Derfor vil jeg medbringe adskillige billeder og opskrifter så hun kan blive inspireret. Deadline er vel sen-efterår og det er der jo længe til, vi mangler jo stadig sommer-vejret.
Dette er ikke solen, desværre!!!!

i løbet af weekenden bliver bilen pakket og familien draget afsted, derfor vil der blive stille om et par dage her på bloggen. Jeg kommer til at saven den daglige kontakt til jer allesammen, og glæder mig allereder til at se hvad I så har brugt tiden på.

1 kommentar:

lifeondyssen sagde ...

Det er skønt at glæde sig til 4 ugers ferie og have en masse projekter pakket med sig :o)
Mon ikke du finder lidt garn til din mor alligevel her i din ferie så du kan glæde hende.
Kan I have en dejlig ferie.
Mette