tirsdag, juli 03, 2007

lidt nyt om gulerødder

Julies trøje af opskriften gulerødder fra bogen af samme navn går langsomt fremad. Jeg kan ikke helt lide udseendet, men alle siger den bliver flot. Og så er det rart at få brugt garnet. Farverne er ihvertfald helt iorden, synes både jeg og Julie. Er nået midt på ryggen, så næsten halvvejs.


igår var jeg lige ved at købe garn- fy da føj. Der er et godt tilbud på råhvidt uld hos Geilsk, men jeg sprang fra i sidste øjeblik. Jeg må jo ikke. det vil sige så kan jeg ihvertfald ikke købe garn til stikkelsesbær i aften i strikkecafeen som planen. Det er jo det jeg har planlagt som 1. bonus for vægttabet, så det bliver det. Imens må jeg drømme om det andet garn.


Er spændt på vægten i morgen, da denne uge ikke har været fuld af gode spisevaner men næsten hver dag været fuld af alt for meget pasta og brød. Derfor tog jeg en snig-prøve her til morgen og der er røget 600g, så hvis jeg virkelig strammer mig an i dag kan jeg vel nå et par hundrede gram mere. Så vil jeg ihvertfald have rundet de 6 kg. min mand siger at det superbløde blævrende er væk. Nu er det kun det almindelig blævrende der er tilbage.

Motivationen har ikke været god, jeg er træt og ked af regn!!!!!. Mit humør trænger til sol sol sol og varme.

Det eneste gode er at jeg ikke har ferie endnu, for så ville jeg da gå helt i hundene.


i lørdags forkælede jeg mig med en 3o GB hard-disk med skærm i lommeformat, så jeg kan opbevare mine billeder og nemt finde dem frem. Aldi havde 1 stk tilbage, nedsat fra 2300.- til 999.-. Den er min nu. Jeg ved godt at nogen vil kalde mig elektro-nørd, men det synes jeg ikke jeg er. Billedet er en gammel kending, men sød det var hun som bi.

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Hvor er trøjen bare rigtig sød i de farver:-)) Det går jo godt for dig med vægttabet,det er jo skønt:-))

Tina sagde ...

Haha så er vi ihvertfald TO tekniknørder! ;) Jeg har også een, men desværre uden mulighed for at SE billederne :) Men den er 80 GB.. så den har reddet mig lidt med visse data, da min pc gik ned ;)