fredag, juli 20, 2007

God lækker morgen

Jubiiii

solen skinner fra en skøn blå himmel, det er fredg og efter en ½ dags arbejde skal jeg i sommerhuset op til vores pige. Jeg glæder mig til at se hende, kramme hende og dufte hende.

Mon ikke hun skal sove i fars side af sengen i nat. Han kommer desværre ikke med denne weeekend da forretningen jo skal passes også lørdag.

Pyt der er kun 1 uge til ferien og så har vi dejlig tid til hinanden alle 3.

Imorgen skal jeg til strik-in i Snertinge hos DorteB, og jeg ved der kommer nogle dejlige qvinder, så det kan kun blive en fantastisk weekend.


Jeg lader MS3 blive hjemme for jeg når nok ikke at få clue 4 inden pcen slukkes kl 13.00 og færgen til Rørvig sejler ud fra Hundested. men stikkelsesbær ligger i kurven.


Rigtig god fredag og weekend til jer alle!

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Også god weekend til dig, Dorthe, det bliver hyggeligt med lidt mor-og-datter-tid i sommerhuset.
Og så strik-in i morgen, det kan da ikke blive andet end en dejlig weekend.
KH Anne

Unknown sagde ...

Rigtig god weekend til Jer 2 "tøser" :-)
Det blir skønt at se hende igen, og jeg tror I rigtig skal hygge.. Også uden farmand,- det går nok!
Øv bøv. Jeg kunne egentlig godt ha kørt til sjælland i morgen til strik-in, og så få Carsten med hjem, men nej, jeg orker ikke den lange køretur igen i denne uge.. I må hygge uden mig :-) Men hils hvis der er nogen jeg "kender"!
Knus Gitte

Dorthe sagde ...

Hej Gitte
det kunne ellers være rigtigt hyggeligt hvis du kom.
God weekend

Anonym sagde ...

Hej Dorthe.

Jeg glæder mig til vi ses til mit strik-in i morgen.

KH Dorte