torsdag, juli 12, 2007

tagged or not

Jeg er egentlig blevet tagged af Mona ,og har lovet at skrive 8 ting om migselv men jeg vil ikke sende den videre til 8 andre. Jeg hader nemlig kædebrev/mails.

Her er 8 ting som måske siger noget om mig.

1. jeg har en storebror som er 2½ år ældre end mig.
2. I Dans familie er der meget stor aldersforskel, så jeg er tante til hans nevø og niece som er på min alder.
3. jeg er meget tit glad, men bliver meget ked af hvis jeg bliver trådt på af andre.
4. er dominerende i selskaber.
5. elsker at være i store forsamlinger og samtidig elsker jeg ro og fred.
6. er en stor vandhund
7. elsker sne og tager gerne på skiferie
8. lidt dovenanlagt i hvertfald ved rengøring og oprydning.

om det gav en bedre billede af mig ved jeg virkelig ikke. jeg tror der er mange flere nuancer.

Ingen kommentarer: