tirsdag, juli 17, 2007

Tusinde tak for en super strikke dag

Kære Laila

Det har været så hyggligt at have dig og din familie på besøg. Jeg kan slet ikke få armene ned. Jeg havde store forhåbninger om en dejlig dag og alligevel er de blevet over over positivt overgået. Jeg hyggede mig meget i dit selskab og nød hver et minut du var her. Du er så let at tale med og vi kom rigtig langt omkring. En stor tak til din familie over at jeg måtte stjæle så meget af jeres ferietid i Danmark. En stor hilsen til Phillip, nina og Sven.
Kontakten er jeg sikker på vi vil holde ved lige.

Et kæmpe kram herfra.




Til alle jer andre så kan I nok forstå at dagen var rigtig god. Laila kom kl 11 og familien fik hende først igen 18.30. Vi snakkede, strikkede og læste opskriftsbøger så vi var helt grønne i hovedet. Jeg fik lært nogle fif på nettet og fik de flotteste maske-markøer lavet af sølvtråd og svejst så der er ingen lukninger der kan hænge fast i strikketøjet.
Trods det er tirsdag havde jeg på forhånd meldt fra til strikke-cafe og det er jeg glad for. Jeg kan slet ikke rumme mere strik nu hvis jeg skal have en chance for at sove i nat og ikke strikke videre til den lyse morgen.


2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Åhhh, TAK Dorthe.

Nu rødmer jeg jo næsten helt.....

Men det var en dejlig dag, og jeg glæder mig også til at se dig igen.

Jeg har nu meldt mig til Strik In hos Dorhe i Snertinge på Lørdag, så vi ses igen, og Philippe får endnu en Far-dag med rødderne!

Knuser

Laila

Dorthe sagde ...

Hej Laila
Super super super!!!!!
hvor gjorde du mig glad her til morgen da jeg læste din kommentar. det bobler helt inde i kroppen.
Stort kram