lørdag, juli 14, 2007

Mystery stole 3


Ja så skete det at fredag kom og clue nr 3 kunne hentes. greb efter strikketøjet og opdagede at jeg slet ikke var færdig med clue 2. Det var gået i min glemmebog, så I kan godt tro at jeg fik tralvt. Nu er Clue 2 færdig strikket og jeg er igen med. I aften vil jeg fortsætte med clue 3.

Det bliver en meget smuk stola deter jeg helt sikker på. Det er ikke spændt ud med nåle da jeg synes det er synd inden det er færdigt. Derfor ser det lidt skævt ud.
Tænk jer lige at der er ca 6600 der sidder rundt om i verden og strikker de samme stola. Jeg er ihvertfald imponeret over antallet.


Julies stikkelsesbær fik også lige noget opmærksomhed, pefekt tv strik så forstykket er nået rimeligt langt. Mangler venstre side efter deling til slids. Hver gang jeg tager disse garner i mine hænder så glædes jeg over fornemmelsen.
Sidste nyt på vores sø: vandet falder meget lidt ad gangen, Dan graver render hver aften og kommunen har lagt nyt dræn på marken ved siden af, men det hjælper ike så megt så længe det gamle dræn ikke er fjernet. Jeg har taget billedet stortset samme sted som sidst og måske kan det fornemmes på mudret på træerne hvor højt vandet har stået. Det er vel faldet ca ½ meter og der er mindt ½ meter endnu, hvis ikke mere. Da vandet stod højest var det helt oppe ved det sted hvor jeg står og fotograferer. Ænderne bor her stadig men vors høns er endnu ikke hentet. vi skal lige se tiden an.

Ingen kommentarer: