fredag, december 21, 2007

Begavet


Ja jeg er blevet begavet i dag, dels af mine medarbejdere på klinikken og dels havde posten en pakke med fra Laila, min dejlige veninde i Schweiz. Alle gaverne er åbnet og de vækker glade i mit hjerte. De er givet med spot på mig og den jeg er og det er fantastisk at få personlige gaver.

Måske viser jeg billeder i morgen og ellers efter juleaften.

Nu er der dømt juleferie, klinikken holder lukket indtil d 2.1.2008. Jeg har set nok på tænder i år. Efter et par dage ved jeg at jeg savner mit arbejde og det er jo kun godt.

Jeg strikker stortset ikke i øjeblikket, da tiden går med at passe Julie, (mine forældre hjælper meget) hente juletræ, se julekalender, skrive indkøbslister, sove på sofaen for jeg har nemlig også kriller i halsen og en tør hoste. Lad det endelig blive ved det.

Jeg ved jeg ønskede mig 1 time mere strikketid i december men faktisk er det blevet mindst 1 time mindre hver dag. Mon ikke det bare er sådan.

Glædelig jul
til alle der kommer her forbi!

Jeg kommer nok selv forbi inden juleaften men hellere en gang for meget end for lidt.

6 kommentarer:

Louise sagde ...

Se så at blive frisk - begge to.

Rigtigt glædelig jul til hele familien

Kh Louise

Laila: sagde ...

Söde.

Jeg häber at du fär en rigtig dejlig jul ammen med din familie.

Knuser

Laila

Anette sagde ...

Hej Dorthe.
Glædelig jul til dig og din familie også. Jeg ønsker mig også mere strikketid.
Hilsen Anette

Tineke sagde ...

Hej Dorthe, du ønskes også en rigtig glædelig jul, sammen med din familie, håber helbredet holder sig i skindet.

God ferie med både tid til hygge og strik.

Mange hilsner, Tineke fra Askov

Jane sagde ...

Osse glædelig jul til dig og din familie.
Kh Jane

Anonym sagde ...

Glædelig jul til dig og din familie. Håber, I snart bliver raske, så I kan nyde juleferien.
KH Lisbeth