søndag, december 16, 2007

Søndag = slappe af

Ja, så er det igen blevet sidst på dagen efter en dejlig weekend. Igår var Julie og jeg på julemarked i Helsingør, et lille marked som allerede lukker idag d 16, så polakkerne der skal pille ned kan nå det og stadig være hjemme til jul. Vi hyggede os og fik lidt solskin på kinderne. Det var de rene vitaminer. 3 små nisser venter med hjem. De står ude på reponsen og hygger i et hjørne som ellers aldrig har noget stående, måske skal jeg lave om på det i fremtiden.

Igår aftes havde vi et hold venner med børn på besøg og det var rigtig dejligt. 3 piger legede som var de betalt for det. Ikke kun på værelset men stortset i hele huset var der lavede butik, hule, soveværelse, bamseklub osv. Det var desværre ikke lige så hyggeligt at rydde op i dag som det var at rode frem. Mærkeligt.

Idag er gået med lidt julebesøg hos en ældre bekendt og mine forældre. Min mor og jeg fik tilsnusket os 2 timer alene i Spinderiet, wauvvv bortset fra at jeg ikke blev fristet, men fik købt den allersidste julegave som jeg havde ledt længe efter.

Jeg er i fuld gang med at skrive julekort, synes egentlig det er rigtig hyggeligt, måske mest fordi de bliver forskellige alle sammen. Foreløbig er der skrevet 14 og jeg mangler vist ca 10-15 stk endnu.

Tænk der er kun 1 uge til juleaften. Jeg glæder mig helt sikkert, men egentlig også til at kunne pille pynt og nisser ned igen. Det er mindst lige så hyggeligt at pakke julen væk for så bliver der en lethed i rummene som på en eller anden måde minder mig om at lyse tider snart er på vej.
Men først vil jeg have sne - stampe stampe lige som små børn!!!!!

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Jeg har det på samme måde. Det er vildt hyggeligt at få pyntet op til jul, men mindst ligeså hyggeligt at få det ned igen og man begynder at fornemme at det heldigvis snart er forår igen.
Det er nogen søde nisser du fik købt på julemarkedet.
Kh Jane

Laila: sagde ...

Hej søde.

Jeg håber for dig at sneen kommer. Her ligger der sne, ligeså snart vi kommer lidt op i Jura. Faktisk kan vi med lethed se den herfra.

Knuser
Laila