fredag, december 07, 2007

jule spa


I dag skal jeg med mine gode kolleger på juletur. Da vi er 3 piger i trediverne som udgør teamet, så laver vi altid noget andet end en klassisk julefrokost.
I år skal vi til Borupgaard, hvor der er lavet et spa-hotel. Vi skal tilbringe tiden fra kl 11.00 til 24.00 med diverse bade, fitness, massage og urtekure. Afslutte med en festmiddag inden vi tager toget hjem igen. Vi glæder os alle 3 og forhåbnetlig bliver det endnu en dejlig dag, som vi kan tænke tilbage på mange gange og grine af.

Så hvis det begynder at dryppe på denne blogså er det fordi jeg er gået i opløsning af al det vand jeg skal bevæge mig i idag.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aaiiii, hvor det lyder dejligt!! Pludselig husker jeg den dag i efterårsferien hvor jeg blev forkælet i et well nes center :-) Håber I får en rigtig god dag, og sørg endelig for at nyde det, Dorthe.
Krammer

Anonym sagde ...

for dælen da hvor lyder det dog bare skønt - en oplevelse man kan leve med og på længe længe længe. Hilsner fra Ærø

Tineke sagde ...

Aaah, det lyder bare lækkert, udvider i ikke snart medarbejderstaben, sådan inden næste jul i allefald :)

Hilsner, Tineke fra Askov

Laila: sagde ...

Jeg vil ogsä Spa'ss!

Laila

strikkeforsker sagde ...

Skøn ide, Nyd det!