mandag, december 03, 2007

Bisse-strik



nu er jeg nået til at skulle strikke bissen sammen på kinajakke. bemærk lige farvespillet i garnet, det er helt vildt mange farver, hvis man ser det tæt på. der er godt nok mange masker på pinde og så skal jeg lige slå ca 85m mere op, der bliver sikkert flot rent mønster mæssigt, men det er langsommeligt at strikke forstykker og ryg samtidig, når det ikke er på rundpind.

Garnet er så lækkert at strikke i efter det blev vasket.


Fra min bogklub kom idag denne bog. Meget spændende og anderledes modeller. Dejligt med noget andet end hvad der ellers lige er fremme. Dog er der flere jeg ikke skal strikke, især ribstrikkede lang bukser med svaj. Bogen kan varmt anbefales, men jeg har endnu ikke prøvet nogen af opskrifterne så jeg ved ikke hvordan de er.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Sikke nogle lækre farver Dorthe, ja garnet bliver så lækkert når det er vasket! Jeg vaskede også mit inden jeg gik i gang med Den Blå Fisk, som jeg synes vokser godt, men jeg bruger ingen garn...hmmmm

Mange hilsner,
Tineke

Karina sagde ...

Overvejede også at købe bogen, men jeg har den på ønskelisten, så måske den er at finde under træet juleaften. Ikke at jeg tror det, men ellers må jeg jo købe den i januar!
Hilsner fra
Karina