søndag, december 30, 2007

Hvad året bragte af færdige projekter

Under aftenens middag talte Dan og jeg om hvad jeg mon havde lavet i løbet af året. Straks måtte jeg se efter og det er da blevet alt rigeligt:

  1. Midwest moonlight tørklæde i kauni
  2. Primula tørlæde i mohair og bamboo mix
  3. aran sweater i corel
  4. baby futter i strømpegarn
  5. build-a-bear nederdel i alpaca
  6. ballerina i tuna fra Klippan
  7. filtet pink taske fra Klippan
  8. rød snowdrop i mohair og alpaca
  9. brunt cafesjal i strømpegarn
  10. inderst inde i bomuld mix
  11. lotus blossum tank i champagne
  12. lilla snowdrop i mohair og alpaca
  13. zig zag i silkwool
  14. gre3en gable i bomuld
  15. Super Karlas drømekappe i Kauni
  16. stikkelsesbær i merci og mora
  17. gulerødder i strømpegarn
  18. tutti frutti i strømpegarn
  19. birch tørklæde i cashmere/silke
  20. Miyake i kamgarn
  21. anemonesjal i karens noe mohair og kamgarn
  22. promenade sjal i shetlandsuld fra Christel Seyfarth
  23. Sjal med flettemønster i merci
  24. rød hue i tykt uld
  25. diva i new zelandsk lammeuld
  26. kinajakke i Kastaniestriks eget garn

Ja det er da vist en pæn portion. jeg lover ikke at lave lige så meget i 08 men ihvertfald skal der fortsat strikkes. jeg nyder det alt for meget til at lade være.

Når jeg kigger på de færdige projekter, så erder ikke nogen jeg ikke bruger eller hvis de er lavet til andre, alt er blevet brugt og det er da dejligt.

Rigtigt godt nytår til alle. pas på jeres fingre i morgen de skal bruges til at holde på strikketøjet i fremtiden.

2 kommentarer:

Lena sagde ...

Wauw, sikken en produktion - og mange af dem er jo store projekter. Godt de bliver brugt - jeg er altid lidt nysgerrig efter om strikkerne i cyperverdenen nu også bruger alle de smukke ting der bliver kreeret. Meget flot kinajakke - den er ihvert fald kommet på listen over potentielle projekter (overvejelsesstadiet). God strikkevind i 2008.

Anonym sagde ...

hej Dorthe,
Ja du har virkelig fået strikket meget iår, der kan vi andre i strikkecafeen ikke være med. Glæder mig til at se Kinajakken "Live" den er rigtig flot. Rigtig godt nytår til dig og din familie. Kh Charlotte