torsdag, december 27, 2007

En færdig DIVA



Jeg har jo ikke rigtig vist en færdige model, af frygt for at min mor som var modtageren ville gennemskue gaven. Derfor er det nu endelig tid til et billede. Min mor blev så overrasket at hun slet ikke kunne finde ud af at vise hun var glad. Men dagen efter ringede hun og fortalte at hun var rigtig glad for jakken. Vi havde købt en rund sølv broche som lukketøj. Det så flot ud med det fine blanke sølv til det lidt grove uld strik.

ellers går dagene fortsat med at være syg. jubiii hvad skal man ellers brgue fridage til.

7 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det kan nok tage pusten fra enhver modtager, at få sådan en lækker jakke i julegave!

Æææh, øv med den sygdom!! En god stærk glas gløgg måske??

God bagjul, hilsner Tineke

Kludemutter sagde ...

Den er også bare flot, dejligt når man kan snyde dem ;)
Også dig vi er vist flere der bøvler med sygdom Øv, god bedring.

lifeondyssen sagde ...

Hej Dorthe
Sikke en lækker gave hun fik sig din mor kan godt forstå hendes stilhed og du kan godt være stolt den er jo super flot :-)
Ejj ikke også dig og Julie .. god bedring til jer begge jeg håber at I snart er friske igen.

Laila: sagde ...

Hej söde Dorthe

kan du sä se at blive rask, sä du kan nyde din arbejdsfrihed.

Knuser hernede syd fra.

Laila

fluffbuff sagde ...

That's beautiful. Congratulations and happy holidays!

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

En færdig Diva og en superlækker Diva, jeg kan godt forstå hun blev mundlam.

Anonym sagde ...

Sikke en skøn gave du har givet din mor! Smuk Diva!
:-) Britt