søndag, december 30, 2007

Årets sidste strikke-projekt færdigt



Ja, det lykkes at få min kinajakke færdig inden året løb ud. det havde jeg egentlig slet ikke regnet med, men pludselig fik jeg blod på tanden. den er helt færdig monteret, men mangler at blive skyllet op. det må vente til i morgen, i dags lys. Er på den lidt store side, men tilgengæld kan jeg så have en langærmet rullekrave under hvis det er meget koldt. Der er mere end rigeligt i kittet, jeg har 90 g af det sorte, 60 g af den meleret og 30 g af den røde, så hvis du skal købe garn til den så spørg om mindre end hvad der normalt beregnes. jeg har strikket den store størrelse. Det er da ærgerligt med så store rester, garnet er jo dyrt nok. Kittet kostede 775.-, så prisen var da blevet noget anderledes med et mere rigtigt garnforbrug..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er intet mindre end SKØN!
Og det er da et gevaldigt læs striksager, du har fået færdigt i år. Strikker du non-stop?
Godt og glædeligt nytår til dig
kh
marianne

Tineke sagde ...

Hvor blev den altså bare flot. Ja, det ville være mere rart hvis garnmængden, og dermed prisen, passede til størrelserne, rester gider vi jo ikke have!

Et rigtigt godt nytår til dig også!

Krammer, Tineke

nettie sagde ...

Hold da op, den er flot den Kinajakke.
Du har godt nok været produktiv, ved ikke helt om jeg tør lave status, for jeg er bange for at resultatet ikke er i nærheden af din flotte liste, der jo bestemt indeholder nogle store projekter.
Har du mere end 24 timer i døgnet, for så vil jeg godt vide, hvordan man får det ????? ;O)
Godt nytår!
KH
nettie
Padborg

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den er simpelthen DEJLIG !
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig

Laila: sagde ...

Hej söde Dorthe

Den er rigtig flot din frembringelse.

Knuser

Laila

Dorte Byskov sagde ...

Hej Dorthe.
Den er da bare superflot. Got nytår til dig og familien. Håber vi ses engang i det nye år.

Knus Dorte, Fårevejle