tirsdag, december 25, 2007

Glædelig Jul

Ja det er nu sidste på juleaften, mine forældre er draget hjemad, Dan ser TV, Julie sover og jeg er endelig ved at være ovenpå efter en gang influenza ( Julie er fortsat syg). Vi har haft en hyggelig eftermiddag - aften, hvor vi startede med lidt kaffe og guf kl 4, så blev der danset omkring juletræet og delt pakker ud, inden vi så begyndte at spise. Det gav en dejlig rytme. Der blev tid til at spille spil efter maden, Julie legede med nogle af gaverne mens vi havde god tid til at spise og da hun var puttet, så kunne vi stille og roligt hygge os og spille en spøjs spil "Tankespind".


Et stor tak til min mor som var her i går og lavede en del forberedelser og til Dan som lavede resten i dag, mens jeg har ligget i sengen.

Jeg har fået nogle dejlige gaver:



et sælskindsbælte


en sælskindstaske ( den lille)

et lækkert uldent tørklæde

en dejlig blød pyjamas.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

uha, du er en heldig quinde! ;-)

Knuser

Laila

Tina Olsen sagde ...

øv hvor ærgeligt at du sådan blev syg...håber det ikke er mig der har skylden!!! - men god bedring.
Dejlige gaver du der har fået;-))
Nyd nu ferien chef..hi-hi