søndag, december 09, 2007

weekend-nyt






weekenden er gået stille og roligt med at være på besøg hos mine forældre i deres sommerhus. Dejligt at være på forplejning.




igår var min mor, Julie og jeg på julemarked på Anneberg nær Nykøbing Sjælland. Selve markedet var meget lille, men udendørs arealerne var rigtig gode. Trolden er en bål-plads, hvor der kan komme røg ud af ørerne, men han havde ikke været tændt de sidste par dage og så kan man vel altid lige kravle lidt.
Julie fik reddet på en islandsk hest som hedder Hattir. Hun klarede hele turen som var ca 15 min, uden at jeg skulle hjælpe på noget tidspunkt.




idag har hun malet lidt, vi har leget og læst bøger, synget en masse julesange, så strikketøjet er næsten ikke blevet motioneret. Men en stribe her og der tæller vel også.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

En ren kunstner, din datter!

Knuser

Laila