lørdag, december 22, 2007

tidlige julegaver

Jeg nævnte jo igår at jeg var blevet begavet. så her er de lækre gaver.




Fra Laila

Der skal strikkes denne smukke sommertop fra designklub i det lækre silke/merino garn i petrol. mums!!! Farven er mere grønlig end billedet.

Af mine gode medarbejdere fik jeg en juledekoration, en lilla top med blonder og lavet negle. Som tandlæge er det ikke muligt at have lange negle ,så det er meget underligt pludselig at have sådanne nogle klør. Men jeg synes de er flotte.


Tak for disse gode gaver.


1 kommentar:

Rimkogeren sagde ...

Til bloggere som jeg
med interesse
har besøgt flere gange:

Højt over juleby og juleland
flyver hurtigt en munter lille julemand.
Han sidder på ryggen at den nystegte julegås,
en af dem med æbler og svedsker i mås,
bedre gås til opgaven nemlig ikke fås.
De skal dette ønske til dig bringe som julegave:
Altså, at du må få den jul, som du helst vil julehave.

Rimkogeren