tirsdag, december 11, 2007

julegaver

I dag har Julie og jeg været på julegave indkøb i Lyngby Storcenter. Vi hyggede os med gaver til de fleste familiemedlemmer, en tur i nisseland og et beøsg hos Julemanden, som optrådte på torvet for en hav af børn. Da vi kom hjem senere på dagen, sagde Julieat vi havde haft en dejlig tøsetur hvor vi rigtig havde hygget os. Jeg gik efter et god kop kaffe igang med at pakke gaverne ind og Julie valgte mærkater til pakkerne. Og så hyggede hunsig med lidt papir klisterbånd, saks og gavebånd. Pludselig havde jeg det ansigt midt på væggen i stuen. ca 2 x 3 meter. og så mangler det endda hår mener Julie. Jeg mener det er nok nu.


Min Kinajakke vokser stille og roligt, igår nåede jeg ikke at få strikketøjet op ad posen for jeg faldt i søvn på sofaen 10 min over 8. vågnede ved midnat og min kop the var også kold, den havde jeg heller ikke nået. Op i seng og snart sov jeg videre lige til Dans vækkeur ringede. Jeg må have trængt til det. Så i aften tager jeg i strikke-cafe.

3 kommentarer:

LineMo sagde ...

Det er tirsdag igen og jeg må endnu engang høre om en strikkecafe jeg ikke kan være med i længere :o)

Nå pyt det er december og jeg har nok at tage mig til.

Hun er ellers meget kreativ datteren din.

Knus

Line

Ps hils de andre næste gang.

Jane sagde ...

Sikken en kreativ datter du har;-)
Kh Jane

Rimkogeren sagde ...

Fy skam dig. Hvad er du dog for en værre ravnemor?
At du dog ikke fatter,
at du ej må bremse,
kreativiteten hos din datter!
Nu bliver hun aldrig en kunstner superstor!!

Billedet er supergodt, men jeg havde nu også meget bestemt ment at masken skal forblive uden paryk!
:D