onsdag, januar 02, 2008

Mermaid



jeg er gået gang med mermaid'en i noget lager og restegarn, noget evilla, noget kamgarn og resten fra kinajakken. skal lige vende mig til den sorte som er lidt hård til de lilla nuancer. men jeg tror at når den bliver brugt til sorte bukser. Godt at få brugt restegarn, så har jeg lidt bedre samvittighed i forhold til det der ligger på lageret. Farven er lidt for blålig i forhold til virkeligheden er er mere varm lilla, men aften lys og blitz giver forandret farver.
Egentlig ville jeg ikke strikke retstrikning igen, men modellen har jeg længe kigget på og så var det altså den valget faldt på.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes det er flotte farver. og de Mermaids jeg har set er de flotteste netop dem med kontrast.

Jane sagde ...

Den blir simpelthen bare så flot. Jeg har lige totalt forelsket mig i de farver. Det ser bare så godt ud.
Kh Jane

Mona sagde ...

Den bliver rigtig flot i de farver:-)

Anonym sagde ...

Mermaid tegner da rigtig fin i de lilla farver, jeg tror du har ret - den bliver flot til et par sorte bukser, jeg kom lige til at tænke på hvor glad jeg var, da jeg strikkede mermaid, jeg synes den var rigtig lækker at strikke - virkelig en fornøjelse, måske skulle jeg snart få gang i min refil jeg købte i orange farve, det brænder lidt nu jeg ser din