tirsdag, januar 15, 2008

tu hej hvor jeg er fornuftig



Jeg og Julie har lige været i stofogstil i Roskilde , vi manglede lilla tyl til Julies fastelavnsdragt. Det sorte stof og en lynlås var fundet i gemmerne. Ind i forretningen, finde tyl, få det klippet, Julie hen og rutsche mens jeg gik en meget kort tur rundt og kiggede. Købte kun en lille ret babyfløjl til en bluse for 21 .-, Betale og ud af forretningen. Aldrig har jeg været der inde og gået efter 20 min. Jeg havde besluttet mig at jeg ikke skulle have noget, da jeg stortset aldrig bruger mine symaskiner, hvilket er begyndt at genere mig, så lysten er måske på vej tilbage.





Nu er alt indkøbt til årets Heks og på lørdag går vi i gang. Modellen er fra Ingelise bladet og da vi så dem på forrige nummer bagside var Julie med det samme en heks til fastelavn. hat og kost er klar, så lige straks kan jeg med ro i maven være klar i god tid. Det føles dejligt.





I aften skal jeg holde venindeaften med lys. Knittina kommer og viser hendes lys og stager fra partylite. Det er 1. gang jeg holder et homeparty, men jeg glæder mig og der er 12 der har tilmeldt sig, nu er jeg så fuld af forhåbning at de ikke melder fra i sidste øjeblik, hvilket Tina siger nogle gange sker. Der er købt ind til hjemmebag og frisk frugt, så om lidt vil jeg gå i køkkenet og bage 2 forskellige kager.





Derfor er der ikke strikkecafe for hverken Tina eller jeg i dag, men så må vi undvære. Nu har vi jo lige været sammen i lørdags, så det går nok. Håber at I hygger jer i aften qvinder og tillykke med fødselsdag til G...., I ved selv hvem.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg tror også, at tiden er inde til en tur til Stof og Stil. Skønne prikker. Ditto hekse kostume - så er det vist bare i gang.