lørdag, januar 19, 2008

Næsten Færdig!

jeg er tæt på at kunne fremvise en færdig Mermaid. Mangler lidt montering men det klarer jeg sikkert i aften. Jeg glæder mig til den er færdig og den er ikke for stor, måske en anelse på den lille side, det vil tiden vise.


hvad skal så på pindene nu????


indtil i onsdags regnede jeg med at det skulle blive Viften fra Marianne Isagers bog: Japan.

men så så jeg en dame med en Pagode og siden har jeg været forelsket. Den stortrøje ligner en man bor i og så er praktisk at have på her til foråret hvor den kan bruges som jakke inde og ude i sommerhuset.
Jeg vil gerne lave den røde udgave.
Måske skal jeg lige strikke en hue til mine ører først, men jeg er klar til en stort projekt igen. Jeg elsker at have store projekter på pindene, for de små giver mig en følelse at de skal være færdige inden jeg begynder. De store ting tager jo ting og derfor er det meget mere afstressende.


Jeg har jo også en del andre bluser og trøjer jeg vil strikke, så i morgen vil jeg kigge på lageret og så beslutte mig for det ene eller andet. Men jeg vil gerne bruge fra lageret, da jeg jo har fyldt godt op i sidste uge.

Ingen kommentarer: