lørdag, januar 12, 2008

Klippan-indkøb








Ja, så er jeg hjemme igen efter en dejlig tur til Sverige nemlig Klippan Yllefabrik sammen med 12 andre strikkeqvinder, min strikkecafe. " måtte blive hjemme, 1 på grund af selskablige aktiviteter og 1 som fik influenza. De stakler.






Fra morgenstunde viste himlen det ville blive en skøn dag. Og ja vi har haft det rigtigt fint. Der er blevet handlet garn til den store guldmedalje. Desværre var det tynde og meget billige garn udsolgt og de skal ikke længere producere det, så det er slut. ØVVVVVV.
Tina og Tina ( vi var henne og spise lidt pasta og pizza på den lokale til frokost)





Men intet er jo skidt at det ikke er godt for noget. Hjem kom vi alle med pose og sæk fyldt at uldgarn, lidt bomuld og hør-garn og masser af garnmætte øjne.



Mig selv og Karen


Her er dagens indkøb i en bunke. der kommer et indlæg med enkeltvis billeder og fakta.

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej
Sikke nogen skønne farver garnet har. Glæder mig til at hører hvad det er du har købt. Jeg regner med at lave en tur til Klippan den 2/2 2008.

Merete, Ramløse

Anonym sagde ...

Åh, sikke meget dejligt garn. Jeg er helt misundelig... :-)

Tineke sagde ...

Hvor lækkert! Og i fin Kina jakke-stil, nice!

Kh. Tineke

Laila: sagde ...

Thi hi, fnis...
Og hvad er sä planen med alt det garn?

Anonym sagde ...

Sikke indbydedende poser. Jeg gad godt have været med!! Gad vide hvad du skal lave.....?! Go' søndag.