søndag, januar 27, 2008

Sikken en weekend. den har været præget af rigtige mange følelser. Lørdag morgen fra mit hotelværelse læste jeg at Hanne var død. Et tab for alle, der strikker, en mere glad og positiv kvinde findes ikke, og nu ikke mere. Lørdag aften ringer min mor og fortæller at vores ældste familiemedlem , en dame på 84 er død samme nat. Faster Lene var en kvinde der mistede sit livs kærlighed, 3 dage for brylluppet i 40'erne og siden aldrig mødte en anden. Hun levede et liv med mange rejser og gode veninder, så rigt blev det og hun var altid smilende og glad.
Ære være deres minde(r).


Jeg havde en fantastisk arbejdsomt og udbytterigt internatmøde, hvilket jo giver så meget, især da jeg var med i arrangementsgruppen. Alt var i orden og det faglige program fungerer til alles tilfredshed, og det er bestemt ikke altid at vi kan ramme noget de ikke møder modstand før under og efter. Men denne gang fik vi positive tilbagemeldinger hele vejen rundt. Yessss!


Så var der jo også lige en håndboldkamp, der var spændende, især den igår, og finalen i dag var jo heller ikke uden spænding. Et flot tillykke til den danske landshold.


Strikketøjet er ikke blevet motioneret meget men en lille opdatering skal der da med. Jeg er stadig i gang med ryggen, har foldet det sammen på billedet ellers var det ikke godt at se farveskiftet på.

Ingen kommentarer: