tirsdag, januar 29, 2008

arbejdstirsdag

jamen, tirsdag er da min fridag, nej siger chefen(mig selv) for imorgen skal du afsted på IT-møde det meste af dagen og så mangler patienterne dig altså idag. Øv synes jeg lige nu, hvor uretfærdigt, jeg vil hellere være hjemme og strikke, jeg er langt bagud i følge mit strikkebehov. Det hjalp heller ikke at jeg med strikketøjet i hænderne faldt i dyb søvn siddende oprejst kl 21.50 i går aftes. Var fuldstændig væk da jeg blev vækket og skyndte mig i seng og sov videre lige til vækkeuret bippede.

Men jeg skal ihvertfald til strikke-cafe i aften og der er jeg endnu aldrig faldet i søvn med strikketøjet i hænderne, så jeg tager revanche.
Pagode er kedelig i øjeblikket lange ret pinde fra håndled og tværs over ryggen til det anden håndled. men hvad pindene på forstykkerne er jo længere, så jeg kan lige så godt vænne mig til tanken. Jeg glæder mig dog til jeg når halsen, for der skal strikkes en belægning i glatstrikning som skal syes ned på vrang siden, jeg tror det gives et flot finish og så har jeg aldrig prøvet at lave en hals på den måde. det er jo ikke noget svært men bare anderledes.

Må I alle have en rigtig god dag, håber vi får lidt glimt af solen.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Ogsä en rigtig skön dag til dig....

Knuser

Laila

Anonym sagde ...

Hej Dorthe. Jeg kunne ikke lige finde en e-mail adresse til dig. Der er noget, jeg skal spørge dig om. Vil du være sød at sende mig en mail på metterobl@yahoo.dk? k.h. Mette