tirsdag, januar 22, 2008

jubilæum

dette er indlæg nr 300.

og så skal der selvfølgelig stå noget helt specielt. Nemlig at jeg snart får besøg af Laila fra Schweiz. Jeg glæder mig utrolig meget og jeg ved vi får det rigtig hyggeligt. Stakkels dem der er i nærheden af os, for vi snakker og griner meget, og strikker ikke at glemme.

Jeg havde en dejig tur ned til hende i november og nu kommer hun her til mig, det er bare for vildt. Jeg skal have lavet mit strikke- sy- kontor om til gæsteværelse, så hun kommer til at befinde sig trygt mellem alle mine garner. Det kan da kunne give en god nattesøvn.

Hvad mon jeg skal finde på at strikkerelaterede udflugter. Vi har jo ikke noget lagersalg lige rundt hjørnet som hun havde, men måske skal vi rundt til lidt gårdbutikker her omkring der har egen produktion af uld og mohair. Jeg har faktisk ikke selv været forbi trods mange intentioner.

Jeg glæder mig vildt meget. Ferbuar er altid en god måned for jeg har fødselsdag i den, men nu har jeg både den dag, 1 uges ferei og besøg af Laila at glæde mig til, så der er sommerfuglene i min mave.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Jaaaa, jeg er ogsä allerede ved at varme stemmebåndene op...

jeg kunne ogsä godt trænge til et besøg oppe i Græse mølle hos Lis!

Knuser
Laila

Tineke sagde ...

Heerligt, det skal nok blive smadderhyggeligt, så jo, at varme stemmebåndene op er nok en god, god idé!

Rigtig flot Mermaid du flasher, Dorthe! Sidder bare super på dig.

Krammer, Tineke