torsdag, juli 03, 2008

den oversavede dame



For et godt stykke tid siden lavede jeg denne top, men der blev aldrig et billede med en levende indeni. Idag er vejret jo perfekt til toppen, så jeg har iklædt mig den og det er første dag den skal bruges.




Liselotte skrider sikkert fremad jeg er på vej i bærestykket og mangler ca 5 cm i at nå aflukning. Så jeger begyndt at overveje hvilken slags knapper, jeg er tit knapperne der giver et sidste og betemmer hvordan en trøjes udseende egentlig ender. jeg er frygtelig til at vælge knapper. farven på billedet er helt forkert, den er mørk blomme farvet.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den "Liselotte" er stærkt vanedannende at have på :-) Jeg har "boet" i min i snart 3 uger..

det er sjovt at se den i en anden farve (min er rød)

Anita sagde ...

Wauw din top er FLOT.

Mvh Anita

Fríða sagde ...

lækkert!
kh.fra Island
Frida