onsdag, juli 09, 2008

fiks og færdig

så er shetland triangle ver 2 færdig, er vasket og ligger udspændt til tørring. størrelse bliver fin ca 200 i bredde og 92 cm i højden. det ligner et sjal der har en størrelse, jeg kan lige at bruge. Faktisk er ver 3 allerede påbegyndt nemlig en brun udgave til min mor i Merino silk fra Hjertegarn. Det strikkes på pind 5 istedet for 4,5 da garnet er lidt tykkere. Og så bliver det også det sidste i denne omgang for godtnok er det et nemt og hyggeligt mønster men 3 stk i træk er i overkanten. Garnets forskellighed afhjælper trivialiteten.



Jeg lovede billeder af mine garngaver fra Laila. Begge portioner er Georgia fra Lang Yarns. En bomuld med 4 % poly-etellerandet. 600 g og 650 g, så der burde være til mere end en sommertop. Strikkefasthed 20 m på 10 cm, så jeg arbejder på hvad der skal komme ud af det. Farven er lysgrå og det andet er kit-farvet.

Ingen kommentarer: