lørdag, juli 19, 2008

She is back


Nu er alt rigtig godt, jeg fik hentet Julie hos mine forældre igår, og hun har haft det super dejligt, nydt hvert minut.


Der er blevet fortalt og fortalt om alle hendes oplevelser, især deres tur til Holmegårds glasværk fylder meget. Mine forældre synes det er alt for meget buiness på Holmegård men Julie har nydt det, så alligevel er det det hele værd.


Vi har krammet og leget og nusset og puttet, hørt historier, tegnet på ryggen på skift osv.


Og jeg kunne igen komme til at give hende et godnatkys, som jeg altid gør når jeg går i seng selvom hun sover. Det er har jeg virkelig savnet.


Lige nu er hun til børnefødselsdag, men kun et par timer endnu, så er vi sammen igen. Og weekenden står på det vi får lyst til.
Hold da op, hvor hun er vokset på 1 uge, da jeg fortalte Dan det pr telefon i går troede han ikke på det, men da han så hende selv måtte han give mig ret.


Bare 1 uge til ferie og vi glæder os alle sammen til at skulle holde ferie.

Ingen kommentarer: