søndag, juli 13, 2008

jeg kom i mål


Mange tak for jeres søde og varmene kommentarer.
Jeg gik simpelthen op og sov 1 time mere i går morges, bagefter så nåede jeg en hel masse inden Laila og familien kom. Det var rigtig hyggeligt med deres besøg og selvom Phillippe havde ømt hår her til morgen så tror jeg at han tør komme igen, bare jeg ikke serverer grønlandsk kaffe mere. For dem som ikke ved hvad det er , så er det 8 cl spritus, (rom, cognac, whisky og grand marnier) 1 tsk brun farin og så kaffe. Der er ikke plads til meget kaffe i en normal kop. Det smager meget dejligt, men er stærkt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Grønlandsk kaffe er godt. Jeg har nu kun fået den uden rom, men det slår også hårdt nok. Den version, jeg har fået i Nuuk bestod af 2 cl whisky, 2 cl khalua og 2 cl grand manier, lidt kaffe og lidt flødeskum, uhmmm. Men jeg drikker det nødigt, jeg får sådan en forfærdelig migræne.... Nå, jeg må hellere lade være med at servere grønlandsk kaffe i dag, og nøjes med rødvin og pommeau.
God dag.
Lisbeth