onsdag, juli 16, 2008

lidt af hvert

Siden sidste indlæg har jeg været ramt af sygdom i middel grad, 1 dag total sengeliggende og de sidste 2 dage med led smerter. Jeg har udbrud af gigtfeber igen igen og hver gang tænker jeg meget på de stakkels mennesker der lider af gigt dagligt. Py jeg ved mine smerter forsvinder om nogle dage og så er jeg klar igen, men hold da op hvor det er noget ØV.



Igår havde jeg besøg af Laila igen igen og hendes veninde fra Silkeborg Ida. Mange tak for en dejlig dag i slowmotion ( det er mit tempo) resten af dagen gik alt for hurtigt.

Jeg fik denne flotte sjalsnål af Ida, den er jeg meget glad for. Tusinde tak



Vi strikkede, grinte, talte om Fanø strikkefestival 2009, spiste kage og sund salat. Var et smut forbi Græse Mølle, Ida kendte den kun af omtale, men tro eller lad vær. Ingen af os 3 købte. garn. Et opskriftshæfte med et smukt sjal.



Min februar trøje vokser fint og jeg tror den bliver rigtig god. Er blot lidt i tvivl om hvor lang den skal være.



2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Hej Dorthe

Tak for din gæstfrihed. Det var dejligt at være samme med dig og Ida en hel dag.

Knuser

Laila

Kate sagde ...

Hej Dorthe

Det lyder ikke rart; det dér gigtfeber. Håber, at du har det bedre.
Din FLS tegner rigtig flot. Dejlig farve - hvilket garn bruger du?

God bedring
Kate