torsdag, juli 17, 2008

Jeg savner Julie!

Vores dejlige pige er på ferie hos Bedste og Morfar, grundet alle institutioner i Hillerød er lukket. Jeg ved hun har det godt og er glad, men jeg savner mit morgen kram, mit eftermiddags puttekram, og alle de andre kys og kram jeg får i løbet af en dag. Heldigvis skal jeg hente hende imorgen eftermiddag, så tiden kan ikke gå hurtig nok.


Jeg troede at jeg i denne uge så ville nå alverdens ting, men nej intet af alt det planlagte er nået, men det flytter sig jo ikke, så det ventede på mig.


Åh Julie om 1 uge har vi ferie og sommerhuset skal fyldes med sol, grin, leg og afslapning. Mums det bliver dejligt.

1 kommentar:

Lisbeth sagde ...

Åhh, jeg kender det godt.
Bare vores søn på knap 4 overnatter hos Bedste bare én nat, kan jeg nærmest ikke hente ham hurtigt nok.
Der er så forfærdeligt stille i huset...