tirsdag, juli 01, 2008

jeg glæder mig til i aften

Uhmmm det bliver så hyggeligt for vi skal hjem til en af de skønne qvinder i strikke-cafeen og holder vores årlige sommerstrikke-aften. Håber at vejret er til at sidde ude, med sjal over skulderen og strikketøj, god mad og 14 qvinder der griner og taler i et væk.
Sidste år hos Githa var 1. gang og det var så hyggeligt at alle bare var helt hooked på at det skulle vi i hvertfald igen. hurtigt blev datoen planlagt og det er altså i aften.

Det er lidt som en strik-ude, men det er alligevel anderledes for vi kender hinanden rigtig godt alle sammen og så bliver det et ekstra krydderi at besøge hinanden på hjemmebane.

Jeg skal medbringe Liselotte som nu er meget tæt på at blive samlet, jeg mangler 4 pinde på ærme 2 inden jeg skal i gang med bærestykket, så dem når jeg i løbet af dagen. Også trøjen tegner til at bliver lige den hygge trøje den er planlagt som.

Ingen kommentarer: