torsdag, november 16, 2006





2 filtede futter der passer. de er perfekte og taget i brug.
Striket i Lima og vasket med et kludetæppe på 40 grader.

En tiger er i byen. Tulstrup-tigeren er tilbage.
Dette var engang vores gamle kats kælenavn da hun var alt andet end en tiger. Men min første strømpe til mig selv er meget tiger-agtig. Så i morgen og resten af weekenden må hellere stå på en mage til den vilde tiger.
Min japansk rib er slet ikke påbegyndt for mine udtagninger i starten er ikke gode. prøvet en anden opslåningsteknik men nej det er ikke pænt. Håber på hjælp fra Karen, en strikke-guru jeg kender. og som jeg besøger i morgen.

Lise, du vil gerne høre lidt om min strikke-cafe. Det er hver tirsdag aften i Frederiksværk, en lille sluttet cirkel af strikkeglade qvinder der mødes hos Frøken Fingernem alias Charlotte der lige har startet et garnudsalg med lækre garner. Hun har lidt men godt, derudover er hun også selvfarvende og spindende, så her er virkelig mulighed for special-garn.

Ingen kommentarer: