søndag, november 12, 2006


Lidt søndag morgen strik.

manden sover og datteren er hos mine forældre. ja nu havde jeg muligheden for at sove længe og selvfølgelig så kan jeg ikke.
har strikket den første strømper færdig og taget et nyt billede af mit lørdagssnold. nu er det ihvertfald bedre med farverne. det første bundt garn til japansk rib er vundet op og nu skal jeg lige lave lidt UFO'er færdige så jeg med god samvittighed har tage hul på nye projekter.


Jeg glæder mig til at prøve strømpen på Julie da det er lidt svært med størrelsen. Hun vil ikke prøve nårder er strikkepinde i. Er der nogen der har en god ide til hvordan man ellers gør. jeg har prøvet udfra en almindelig strømpe og så lidt større da de hjemmestrikkede måske er lidt mindre fleksible

1 kommentar:

LineMo sagde ...

Hej Dorthe

Her hos mig har jeg udsat alle modtagere for et sokkemål.

Jeg måler dem fra hælen til lige over lilletåen og når foden måler det samme så begynder jeg at strikke tåen, indtil videre har det virket perfekt.

Line