tirsdag, november 28, 2006

Lidt, meget lidt strikkenyt.
Det er ikke blevet til meget strik i den seneste uge, dog har jeg strikket mit lizard halstørklæde færdigt, er lige skyllet op og lagt til tørre. I morgen vil jeg kunne tage et foto så det kan fremvises. Farverne er meget anderledes end ventet. og spillet fra den ene ende til den anden meget pudsigt trods at jeg har brugt garnet helt som jeg havde forestillet mig og holdt samtlige farveskift mellem de 4 nøgler. ingen snyd. Lidt skuffet over garnet trods alle andres prisen af det. Måske skulle jeg alligevel have valgt silk garden istedet. håber at lidt vaks og rul vil hjælpe. Ellers kan det sikkert valkes og blive til Julie. Nej det var et spøj.
Nummer 2 sunrice jacket er påbegyndt, ca en trediedel af ryggen er strikket, men mon ikke at strikkecafe i morgen aften kan hjælpe lidt med et par timer. Ihvertfald glæder jeg mig, da jeg ikke var afsted i sidste uge.
Skal i morgen på min fridag påbegynde en jule kjole til Julie. Har rødt velour i en lækker kvalitet så jeg skal bare finde et mønster blandt alle mindre sy-blade. ikke for pussenusset og alligevel lidt pyntet. Føler at julen nu godt kan komme og vi skal da også til juletræsfest i dagplejen på fredag. Så en ny nissehue skal lige produceres, mon ikke jeg skal strikke en og så filte den .Det eller fra kjolestoffet hvis der er overskud.
nu vil jeg finde min seng, resten af familien sover trygt og derfor er det så dejligt lige at være en time eller 2 længere oppe og nyde stilheden i huset.

Ingen kommentarer: