mandag, november 13, 2006


Smukke strømper
Nu er julies strømper som skrevet i går færdige. de er bare blevet så smukke. Farvene er dejlige og meget tøsede. Da jeg viste hende dem i morges kom de straks på fødderne med kommentaren om at nu kunne vi godt tage på skiferie. Hun var ikke meget forat få dem af da det var tid til påklædning.



Jeg er jo igen i gang med at strikke futter. den første er næste klar til filtning og så synes jeg det
lige var lidt sjovt at tage en billede af det par der
blev for små grundet min effektive filteteknik sidst.
De er strikket efter samme størrelse. Så jeg skal
denne gang ikke filtepå 60 grader sammen med
håndklæder.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Jeg kan da godt forstå at datteren vil beholde strømperne på. Vedr. Japansk Rib kan jeg fortælle at jeg tegnede en moderat runding op, da jeg ikke brød mig om spidsen, altså noget med at starte med 26 m og derefter tage 7-9 m. ud i hver siden på 2 p. men det kan vi se på iaften. Andre strikker lige over.
KH Charlotte